BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SUKA BLOG SAYA? / LIKE MY BLOG?

Khamis, 26 Januari 2012

Susu Lebih Pekat dan Berkrim Buat Si Kecil

Susu ibu adalah anugerah Allah buat si kecil. Kaya dengan pelbagai jenis vitamin, mineral, karbohidrat, protein dan lemak yang tidak boleh dijumpai dalam mana-mana susu formula di luar sana. Susu ibu juga mengandungi antibodi untuk memberikan bayi pertahanan badan dari jangkita dan antibodi ini tidak boleh didapati dalam susu formula. Bayi anda berhak mendapat nutrisi yang terbaik dan susu ibu adalah pilihan yang paling tepat. 

Namun, ramai ibu di luar sana yang mengalami masalah penyusuan termasuklah penghasilan susu yang sedikit, susu yang cair atau tiada susu langsung. Antara faktor utama adalah pengambilan nutrisi yang tidak lengkap oleh ibu. Kesibukan harian lebih-lebih lagi ibu yang berkerjaya sememangnya boleh menghalang kita dari mengambil diet yang lengkap. Malah tekanan seharian juga boleh mempengaruhi badan ibu dalam menghasilkan susu. 

Nutrisi yang lengkap adalah penting untuk memastikan kesihatan ibu berada pada tahap yang optimum. Pengambilan supplement Shaklee adalah antara usaha yang boleh dilakukan oleh kita kerana supplement akan mengisi kekosongan nutrisi yang kita tidak peroleh melalui diet seharian. Bila badan ibu sihat, barulah penghasilan susu pun meriah dan si kecil pon gembira. Tidak percaya? Lihatlah testimoni ibu yang telah mengamalkan supplement Shaklee ini. 

Beliau berjaya melakukannya dengan usaha dan doa bersungguh-sungguh. Pengambilan supplement Shaklee ini tidak akan menambahkan susu ibu tetapi meningkatkan tahap kesihatan ibu ke tahap optimum. Bila badan ibu sihat dan cukup nutrisi, barulah penghasilan susu meriah kan. Jika anda ibu yang mahukan yang terbaik buat bayi anda, boleh hubungi saya untuk konsultasi percuma. Ramai ibu di luar sana sanggup membeli susu formula yang mahal untuk bayi mereka. Kenapa tidak kita keluarkan sedikit duit bagi memastikan badan kita mampu menghasilkan susu ibu yang jauh lebih berkhasiat dari mana-mana susu formula di luar sana.

0 ulasan:

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers